Flåsarn- -

Nej, jag köper inte ut.



När jag kom fram till Köpis
(Köpcentrum) på förmiddagen så kom det fram några tjejer i 14 års åldern till mig när jag stod och rökte utanför ingången.

Tjej1:
Heej,kan du köpa cigg åt oss?
Jag : Nej jag ska inte in där..
Tjej2: Kan vi få köpa cigg av dig då?

Här tänkte jag vara lite spydig, så jag sa;
-Jomenvisst, ge mig hundra spänn så får ni 3 cigg..
Tjej1: Åh fan va sjyrre, hörrni skramla fram lite pengar nu..
Tjejen och hennes 2 vänner började samla ihop lite pengar.

Tjej1: Äsch, 80 spänn, kan vi få två cigg för det?
Jag: Hur gamla är ni?
Tjej2:Ahmen vi är 18 asså men vi har asså glömt våra id typ..
Jag: Aldrig, jag är inte dum.
Tjej1: Okej, vi är yngre än 18, men snälla..
Jag:Har ni inte åldern inne till att köpa egna cigg i affären så är ni inte gamla nog att köpa mina heller..

Sedan gick jag därifrån, tjejerna blev utan cigg.
Jag känner mig stolt.

Vet själv hur det var i den där åldern när man behövde be andra köpa cigg åt en.



Kommentarer
Postat av: har du plockat ut näs-piercingen ? :O

har du plockat ut näs-piercingen ? :O

2009-12-17 @ 14:48:41
Postat av: lina

svar; Nej det har jag inte, detta är en gammal bild :)

2009-12-17 @ 14:56:39
http://flasarn.blogg.se/
Postat av: Ida

tjoohooo.....jag har också gjort som du gjorde men jag kände mig bara som en riktig häxan surtant. en som bara sätter käppar i hjulen. skit också. men jag vet att jag borde känna mig stolt :) och gör nog det också längst inne nånstans

2009-12-18 @ 11:45:42
Postat av: Sågen

klart du ska köpa ut åt dom förfan snåla jävel :D

2009-12-18 @ 11:56:37
http://fredrik.sågström.se
Postat av: Anders Bergman

skulle tagit pengarna och sprungit.. =p

2009-12-18 @ 17:56:22
Postat av: curre

passa dig för det bergman ett knippe nikotinstinna fjortisar skulle med lätthet brotta ner en björn sedan dräpt den å soltorkat den på nån gammal klippsatts för att sedan rökt juvlig björnpäls. å dig hade dom flått för att sedan piska dig lite med ditt eget skin innan dom rulla upp en 183cm bergman cigg av restena av björnpälsen.

2010-01-06 @ 01:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0