Flåsarn- -

Skit i håret, den nya trenden.


Tror det var i förrgår så hade jag och Ante en ganska så allvarlig konversation;

Ante: Älskling.. har du bajs i håret?
Jag: haha va?
Ante: Det ser ut som bajs..
Jag: Men ge dig..
Blev generad och var tvungen att känna efter..

Ante: Men du känner ju på fel ställe, vänta..
Jag: Men sluta, det kan inte vara bajs!
Ante: Vad är det då?
Jag: Inte fan vet jag!

Det var INTE bajs, det var faktiskt lite pollen grejer och ett löv.
Jag hade liksom öppnat köksfönstret och lutat huvudet mot fönster ramen, och då råkade det där fastna där.

Men det står väl inte på förren jag verkligen kommer ha bajs i skallen..

Med tanke på hur mitt hår ser ut så är det ett under att det inte har skett än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0