Flåsarn- -

Snuskiga tomtar och mozarts kulor.

Har varit och handlat hela dagen idag, pust, stånk och stön.

Först var vi i Sandviken, där rök det massvis med pengar och sedan så for vi till Valbo, där rök de lite mer.
Maya fick träffa Piggley Wink och Tomten också, hon blev lite blyg men nog tror jag hon tyckte att det var lite roligt ändå.

Tomten på Köpis(Valbo Köpcentrum) var lite snuskig, i allafall om man tänker på vad han sa till mig, men det tänker jag inte ta upp nu.

Maya sover sedan 1 timme tillbaka, en liten snabbislur lite sent... men va fan, vi är lediga i morgon så om hon vaknar nu och blir vaken till klockan 23 i kväll så gör det inte ett skit, det är snarare bara bra för då blir det nog sovmorgon i morgon. Man får inte vara dum, eller hur? ;)

Känns skönt att inte ha något inplanerat i morgon på dagen, Ante ska ju jobba men jag och Maya har absolut inget för oss men på kvällen så är vi bjudna hem till min mamma på en "mini jul" med god mat,paket och sådant, ska bli väldigt trevligt faktiskt.

I kväll har jag dock en del att ta itu med;
*Städa det sista
*Slänga sopor
*Tvätta
*Diska
*Slå in paket
*Göra mozartkulor
*Färga håret

Hade ju helst velat göra en massa gott julgodis detta år men tyvärr så blir det bara mozartkulor, och sådana äter inte ens jag..
Blev faktiskt lite för mycket gott förra året törs jag erkänna och jag pallar inte att baka och greja som en nörd igen, får ta igen allt nästa år i stället.


Jag kan inte fatta att det är julafton om 2 dagar, hur jävla fort har inte December gått liksom?
När man var liten så gick ju dagarna så segt och man ville sova enda fram till julafton.


Kommentarer
Postat av: Ida

jaha, ja..så du tycker att jag är en nörd som gör en MASSA julgodis..det va ju snällt....



HAHA!

2009-12-22 @ 18:23:24
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0