Flåsarn- -

Stackars familjen Ullared

Läste nyss om familjen som har visats på kanal5´s serie "Ullared" och om hur dom mår dåligt över sin medverkan serien.
Pappan i familjen Kjell har tydligen sömnproblem och döttrarna blir mobbade.

Men vadå liksom?
Dom ställde väl upp frivilligt?


Jag har kollat på serien varje Måndag och blir full i skratt när jag ser denna familj.
Vilka härliga människor liksom!
Åker och storshoppar på Ullared, precis som jag vill göra.

Dom vill i allafall nu ha kompensation, men kanal 5 och produktionsbolaget vägrar.
Men Ullareds-Vd Boris ställer gladeligen upp och vill hjälpa familjen med ett affärsförslag..

Sjysst! Tänkte jag.. tills jag läste vad det isåfall skulle bli.

För att citera Boris:
"- Jag skulle vilja sälja Kjells tältpinnar och Kjells tändvätska. Det kan bli nästa storsäljare på varuhuset och han ska få royalty så klart. Kan det minska deras lidande gör det mig glad."

Haha jaa, det räcker inte bara med Ullareds egna bakplåtspapper tydligen, nu ska dom börja sälja sån där skit också.

Hur kommer då sloganen för dessa saker lyda?
Jag har en idé :

"Handla ingen skit på Shell, för skiten är bättre om du köper hos Kjell"

Jag börjar nästan på allvar tro att familjen förväntar sig att få tillbaka alla dom där tusenlapparna som dom spenderade på Ullared..

Jag tror inte alla hästarna är hemma tyvärr..


Kommentarer
Postat av: absolutjohan

haha..skönaste slogan jag läst på länge!

2009-12-02 @ 15:58:34
http://absolutjohan.se
Postat av: Sågen

SV: Hahah vadå nörd :P stämmer ju så jävla bra de där :D

2009-12-02 @ 23:19:00
http://fredrik.sågström
Postat av: Malle - Hockeyfru

hahahhaa nä de har nog inte alla hästar i hagen :D bra slongan där du;)

2009-12-03 @ 13:59:36
http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0