Flåsarn- -

There´s something wrong..


Något är fel!


Jag klev upp utan krångel nu på morgonen när Ante väckte mig kl 7 :)
Maya var redan vaken hon också men hon var på ett riktigt kasst humör.

Men nu när hon har fått i sig lite frukost är hon glad igen.Tack och Lov.

Strax ska vi göra oss iordning och börja röra oss mot dagis, sen ska jag hem och blogga ;)

Ante ska repa idag med bandet "Vikktory", dom har ju en spelning i morgon.. så vi får se när han behagar att komma hem, hoppas iaf att han är hemma lagom till Idol och att han köper med sig min efterlängtade milkshake.

Fan vad sugen jag var på milkshake igår föressten, jag fällde till och med en del tårar för att jag inte fick någon, haha.. fan va töntigt.
Men idag så borde jag få, tycker jag i allafall.

Nä, dags att sätta på sig ett ansikte nu tror jag och börja klä på Maya.

Hörs snaaaart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0