Flåsarn- -

UGGs och bubbleroom!

Vaknade strax efter klockan 8 i morse, var bara att kliva upp, sätta på barnkanalen åt Maya, ge henne frukost, hoppa in i duschen och sedan göra oss båda i ordning för att gå till dagis.

Kl 9.30 så lämnade jag henne och tog bussen till Valbo för att handla lite, hittade en tunika åt mig som jag ska ha på julafton och ett par söta rosa UGG´s åt Maya.
Klart ungen ska ha lika skor som morsan sin liksom.

Tog mig mindre än 1 timme att hitta det jag skulle, så jag var hemma strax efter 11 igen och nu sitter jag här och svär åt bubbleroom som har krashat min och många andras bloggar.

Fast ja, jag som har Firefox som webläsare kan ju kolla in de krashade bloggarna ändå.. värre för dom som har explorer.
FIXA DETTA NUDÅ BUBBLEROOM HELVETESJÄVLAIDIOTER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0