Flåsarn- -

5 minuters metoden #3

Sandra om 5 minuters metoden! (att få sitt barn att somna själv) #2!:
En sista sak, min son kan gå och det har han gjort i 1 vecka.. Så spädbarn? Nopp



Svar: Ok, men du tycker fortfarande att det är rätt att lära barnet att den inte får som den vill bara för att han grinar?
 Du tycker inte att barn ska vara barn och att vi föräldrar kanske ska ta ett steg tillbaka i "Uppfostrings" hysterin?
 Jag tycker att det verkar som att du har bråttom med att uppfostra honom.
 Vad gör du om han slåss då? slår du tillbaka för att visa att det inte är OK att slåss?

Kommentarer
Postat av: linnsey

Hej! Du är utmanad på min blogg =)

2009-02-05 @ 15:05:15
http://linnsey.bloggagratis.se
Postat av: stockholmsjenna

fattar nada

2009-02-05 @ 20:01:38
http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Emma, Mamma till Tuvaliee

Jag håller med dig, Lina. Vad finns det för annledning att testa detta? Och sen är det ju så att allt som BVC säger ska man INTE lyssna på. Jag tar till mina egna knep och doningar för Tuvaliee. Och det finns mkt som går in i ena örat och ut i det andra..

2009-02-06 @ 11:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0