Flåsarn- -

äckliga kylskåp

Jag rensade mitt kylskåp och fy fan vad vidrigt det var, speciellt i grönsakslådan! Gurkan som låg där var nästintill upplöst till bara en massa grumligt vatten och paprikorna var gråa...
När jag tog bort grönsakslådorna så såg jag att hela kylskåpets botten var vattenfyllt och att det var en massa mögelfläckar där..   WHAT?!  vad har hänt?

Jag slet ut typ allt ur kylskåpet och gjorde rent.. så nu är vattnet borta och det där lilla hållet i kylskåpets vägg gjorde jag också rent, det var inte mysigt, men man måste ju göra rent där ibland.

Snart ska jag gå till konsum, men innan dess lär vi ta en tur till sophuset och slänga den mat jag rensade ut ur kylskåpet..


Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

Kikar in med MASSOR av krya på Dig kramar Gumman!! Hoppas att Du snart blir frisk!!!

2009-02-20 @ 10:44:37
http://duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0