Flåsarn- -

blablabla.. blablablabla...

Hallå där!

Skit kul igår, verkligen!
Vi blev bjudna på good mat (men jag åt knappt pga att jag mådde dålig) och en massa frukt,öl,vin och sprit :)

Man blev kanske lite FÖR full, men vad gör det om 100 år egentligen? huvudsaken är att man har skoj!

Jag och Ante kom hem kl 15 idag... Maya sket totalt i oss, var bara Sussi som dög... *snyft*.. men sen när Sussi hade gått härifrån så dög jag iaf.

Maya har blivit förkyld och är jätte grinig idag..

Ni får ursäkta, jag är skit trött och vet inte vad jag ska skriva... ska nog gå till sängs snart..

Kommentarer
Postat av: Fia

SV: Hmm nu vet jag inte riktigt vad du har svarat på i min blogg..Har ju skrivit med dig på msn om den där bruden plus att du vet att jag finns på FL så jag förstår inte riktigt ditt svar.Sist jag kommenterade i din blogg handlade om att ni skulle ha kul nu i helgen och inte ha dåligt samvete för att ni hade barnvakt..Det var inget om denna tjej eller hennes tråd..förvirrad

2009-02-01 @ 22:25:36
http://zophiaa.blogg.se/
Postat av: Duracellmamman

Kul att det blev lyckat Gumman!!



Har febern gett med sig nu hos Sötisen??!



Massa kramar!!

2009-02-03 @ 00:53:41
http://duracellmamman.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0