Flåsarn- -

En chans till...

Ja, det är vad vi ska ge vårat förhållande, vi ska försöka gå på familjerådgivning och ställa saker och ting till rätta.
Jag hoppas innerligt att det kommer funka.




Iaf så har det varit en jobbig natt, Maya har vaknat hela tiden och varit ledsen.. så man är ju inte precis nå pigg nu på morgonen... men snart ska vi till dagis, det är planerat att jag ska lämna henne kl 9 och hämta henne kl 12.. men eftersom att hon har varit borta från dagis nu 2 dagar så vet jag inte hur det blir, kanske bara lämnar henne 30 min och går och sätter mig i personalrummet istället.

Aja.. nu lär jag lägga på ett kol här hemma.

Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: catarina

Bra att ni ger er en chans till. Stöder dig naturligtvis i vilket beslut du än tar men hoppas förstås att ni försöker lite till. Både för mayas och eran skull. Ni är ju en jättefin liten familj.

2009-02-18 @ 09:37:50
Postat av: Ida

Sv: Näe, men menade att sjukvården ant är bättre här än vad den är där bara. Eftersom att alla som var med i dokumentären hade dåliga erfarenheter sen tidigare födslar på sjukhus..



Får hoppas att det blir bättre med familjerådgivningen=) KRAM KRAM

2009-02-18 @ 10:43:27
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0