Flåsarn- -

En hemlighet och tävlingen!



Under kvällen har jag tänkt så att det knakat.
.och faktiskt, en bra idé dök upp i mitt huvud så jag försökte snabbt få tag på Sussi och hon verkade också gilla idén, eller så låtsades hon bara.

Än vill jag inte säga vad detta gäller
, för funkar det inte så är det ju lite pinsamt..
Men jag hoppas innerligt att vi får all den info som vi behöver och att vi kan få genomföra detta.
Mycket planering och informationsletande kommer det bli nu ett tag framöver iaf.
Men, den som söker kommer att finna.
Detta måste gå vägen! Bara att härda ut och verkligen fokusera på detta!



Nog om det nu ;)



Ni har väl inte missat min TÄVLING som slutar Söndagen 8/2 kl12.00 ?

Om ni har gjort det så snabba er att klicka in er på ordet tävling och delta du också!




Ante och Maya sover just nu...

Maya vaknade ju efter första nattningen, så hon fick se på slutet av Lets Dance med oss (jag är inte nöjd med vem som fick åka ut), och så lekte vi en hel del.
När hon väl blev trött igen och vi låg och mös i soffan så skulle jag gå och lägga henne.. men det gick inte, ungen blev som besatt, skrek och grinade tills luften tog slut ( jag var hos henne,pratade lugnt och tröstade), så Ante tog Maya och gick och lade sig i stora sängen, gissa vem som blev nöjd då? Jodå, våran lilla gofis :) så nu ligger båda och snarkar och har det bra :)


Nu ska jag samla på mig lite information :)





Kommentarer
Postat av: Ida

Om Vad!? *nyfiken*

2009-02-07 @ 09:59:17
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0