Flåsarn- -

Febran

I morse så blev det stressigt, klev upp lite för sent...Maya hade inge feber när jag kollade och hon var pigg och glad, sen bar det iväg till dagis, kl 9 var vi där, knappt nå barn alls på avdelningen, bara Maya och en flicka till, många som var sjuka och hade sportlov tillsammans med äldre syskon..
När jag hade lämnat Maya så tog jag bussen hem till mamma, men redan efter ca 45 minuter så ringer dom från dagis och säger att Maya är jätte ledsen och att hon har 38 graders feber.. jahapp..
Mamma fick skjutsa mig till dagis..
Och nu är jag och Maya hemma.
Vi blir hemma imorgon också för säkerhetskull.


Kommentarer
Postat av: Ida

jobbigt för lillan med feber igen =(

men hur är det med dig då, har det gått över?

2009-02-23 @ 12:27:20
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Duracellmamman

Så nu har du bannern inne hos Dig med Gumman!



Kramis!

2009-02-23 @ 12:57:58
http://duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0