Flåsarn- -

flytta eller bo kvar?

Har inte blivit så mycket bloggande idag, har inte haft tid liksom..

Maya och jag lade oss för att sova lite middag efter lunchen, jag tänkte att kl 13 vore perfekt för mig att vakna.. men såklart blev det inte så, jag  vaknade inte förren Maya vaknade, då var klockan 15.
Stressigt värre blev det när jag insåg att vi faktiskt skulle hem till pappa & co för att gratta David som fyllde 7 år.
Blev till att hoppa snabbt in i duschen, ge Maya banan,klä på oss och sedan kasta ner henne i pulkan och börja gå hem till pappa, där blev vi bjudna på fika :)
Vi blev inte kvar så länge för vi var ju tvungen att gå hem och laga mat, Forsbackaröra med ris blev det.. haha, låter skit äckligt men det är faktiskt gott.

Ni kanske inte vet om det här men jag och Ante har haft en massa tråkiga och jobbiga diskussioner ang flytt till radhus, men nu så börjar han äntligen att mjukna.. för att jag lovade honom att följa med till Hultsfred i sommar och kika på Metallica, dock är det inte hultsfredfestivalen.. det är en liten festival på 1 dag ca en vecka efter den riktiga festivalen eller vad fan Ante sa, nåja.. jag gick ju med på det.. så nu har han gått med på att sätta upp oss på ett radhus och gå och kika..så nu väntar jag otåligt på att det ska dyka upp på gavlegårdarnas hemsida...

Nä nu ska jag kika runt lite på nätet och senare kanske jag ska ta och spela lite The Sims 2, var eeeevigheter sedan.

Kommentarer
Postat av: Ida

Skönt med radhus :-)

2009-02-10 @ 00:59:27
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0