Flåsarn- -

Födelsedagskalas, vad sker härnäst?

Efter tuppluren som jag och Maya tog tidigare imorse, från ca kl 9 till 11.30 så gjorde vi oss iordning och drog hem till min pappa& co för att fira min syster Miranda som fyllde 11 år idag :)
Min faster Sussi var nöjd över att få berätta att Miranda hade fått sin första finne.. i pannan..  intressant va?
Förstå vad stor hon börjar bli nu, min 2:a lillasyster i högen av 4 stycken..
Hon fick Hello Kitty parfymer av mig,Ante,Maya och Rebecca och jag tror hon blev glad över dom, för nu slipper hon ju spruta på sig tant-Iris gamla astmaframkallande kärringparfym :)

Iaf så bjöds det på fika i massor och det var Maya jätte glad över... och hon fick leka tills hon blev jäääääätte trött .

När det var dags att gå hem så mötte Ante mig och Maya vid Konsum, vi skulle handla hem lite till middag.. och eftersom att vi hade skit dålig fantasi på vad vi kunde göra så fick det bli korv och pommes.. men det är gott, så det funkar ju.

Nu har mina älsklingar gått och lagt sig, fast ja.. Maya hoppade i säng kl 19.. men vaknade av sin hemska hosta för ca 1 timme sedan.. så då fick hon lite medicin och nu ligger hon i sängen igen..
Om jag märker att hon hostar mycket i natt och får dåligt med sömn så får hon vara hemma från dagis imorgon också.. men då lär hon följa med till stan i morgon, jag måste lämna in papper till hon på vikarieförmedlingen så att jag förhoppningsvis får börja jobba nästa vecka..

Jag har lite planer för imorgon alltså, ska träffa en gammal klasskompis som jag inte har träffat sedan Maya var någon månad gammal, vi var gravida samtidigt och träffades ofta under den tiden.. sen hände lite saker som gjorde att vi tappade kontakten, men nu försöker vi få tillbaka den igen..

Senare på eftermiddagen så ska vi till Köpis
och ta lite foton hos en fotograf som är där och fotograferar gratis.. hoppas bara att Maya försöker le lite på bilderna denna gång.. hon var ju inte så duktig på det när vi skulle ta kort till tidningen när hon fyllde 1 år..

Aja.. ska surfa runt lite nu..


Kommentarer
Postat av: Ida

hur blire på tors då?

2009-02-24 @ 22:21:47
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja hon är vidrig!

2009-02-25 @ 11:42:56
http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: Duracellmamman

Hoppas du får en mysig dag med din väninna Gumman!!





Önskar dig en trevlig dag!



Massor av varma kramar!!

2009-02-25 @ 12:18:21
http://duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0