Flåsarn- -

Fredag den 13:e

3e dagen idag på dagis för Maya, gick som vanligt jätte bra, jag fick gå till personalrummet i ca 40 min idag också..
och när jag kom tillbaka så lekte Maya, några andra barn och en fröken med vatten i ett våtrum, så där stod hon i bara blöja och var super lycklig :) hon trivs verkligen på dagis :)

Efter dagis så åkte vi hem till mamma och käkade lunch och umgicks lite.. men nu är vi hemma, jag har nyss diskat och sopat lite... Ante ska börja med maten, blir inget avancerat alls.

Ikväll är det lets dance, ska bli skoj.. lite myskväll då :)

Det är ju fredagen den 13:e idag också, men det har jag inte märkt av, jag brukar inte tro på sånt där ...


Jaja, ska väl fortsätta plocka undan lite här hemma nu så man kan det lugnt senare ikväll..


Kommentarer
Postat av: Ida

Ska ni göra nå speciellt idag då? =)

2009-02-14 @ 16:59:54
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0