Flåsarn- -

Ge mig tips på hur jag kan göra en fin header!

Uppdatering:   Nu har jag fixat hennes blogg... jag är ganska nöjd.
---------------
Har inte kommit i säng än... Maya har varit grinig, stackars henne, hon är jätte snorig och mår dåligt, verkar som att det är influensa av något slag med tanke på att hon verkar ha ont i kroppen..
Men nu så sover hon och jag hoppas att hon sover någon timme iallafall.

Tänkte sätta mig och försöka fixa en header till Sussis blogg eftersom att jag inte blev färdig med den i Fredags, så just nu är den ju bara halvklar.
Frågan är hur jag ska göra? hur ska den se ut? svårt det där, är ju ingen hejare på photoshop precis..men något ska nog lyckas med att göra iallafall.
Ni kan ju gå in DÄR och se hur den ser ut nu och sen ge mig lite tips och idéer.

Imorgon är det vardag igen, och då börjar min pulverdiet på nytt, dock ska jag äta en riktig middag varje dag.
Har köpt ett regnställ till Maya av en tjej på bilddagboken så jag hoppas att det kommer till Konsum imorgon så att jag kan hämta ut det... skulle behöva köpa ett par till skor åt henne också.. hon börjar ju på dagis nästa Onsdag och där kommer hon behöva varma skor och grejer, hon har ju börjat växa ur de skor hon fick av Ida och Jörgen när hon fyllde år, och jag tvivlar på att dagis fröknarna kommer orka knyta skorna på henne innan dom ska ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0