Flåsarn- -

God Morgon

I natt fick Maya sova inne på sitt rum igen..och vet ni?? Hon har sovit hela natten och har knappt haft någon hosta, eller ja.. jag har inte hört något iaf :)
Föressten så ligger hon och snarkar fortfarande.

Idag blir det dagis i alla fall, det kommer nog Maya gilla.. och medans hon är där så ska jag åka hem och dammsuga,torka golv och ringa vikarieförmedlingen..
Maya ska hämtas kl 14, och direkt efter det ska vi till hälsocentralen, efter det ska vi hem, vänta på Ante, betala räkningar.. sen bär det av mot IKEA,DOLLARSTORE,RUSTA,WILLYS OCH LIDL.. längtar som en tok på att få åka och handla :)

Nu ska jag göra mig iordning så att jag bara behöver tänka på Maya sen när hon har vaknat..

Kommentarer
Postat av: Ida

bra att dom va lite för stora jue, blir dom ju perfa till våran =)

2009-02-27 @ 12:51:19
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0