Flåsarn- -

Hallå där

Nu har vi nyss kommit hem från att ha handlat på Willys, vi hann inte med nå mer, Ante ska precis nu iväg med bussen till Jonathan, där ska dom förfesta för att sedan dra vidare till Wasteland och se på nåt band som ska spela.. skoj för dom!

Tidigare idag, runt kl 12 så ringde dom från Mayas dagis och sa att Maya var jätte ledsen och vägrade sova, hon var tydligen helt hysterisk och dom misstänkte öroninflammation..
Jag blev såklart orolig och försökte ta mig dit så snabbt som jag bara kunde, vilket innebar 40 min väntan på en buss hos min pappa och sedan 15 minuters bussresa.. jag var framme kl 13 på dagis, då låg Maya och sov i soffan där.
Tydligen hade dom glömt att ge henne snuttis när hon skulle sova...
Bra gjort liksom..Jag stressade oroade mig i onödan!

Var till hälsocentralen kl 14.30, läkaren lyssnade på Mayas andning
, ingen astma och inga andra fel.. inte öroninflammation heller, för självklart så bad jag honom kolla det för att vara på den säkra sidan.
Jag bestämde att dom skulle kolla sänkan på henne också, 36 låg den på.. så om Maya blir det minsta sämre så ska vi inte tveka med att åka till Hälsocentralen igen.

Vad sker ikväll då?
Lets Dance iaf, har köpt hem lite mys åt mig själv och en ny tidning, dock är inte tidningen så ny, den har väl funnits några veckor, men för mig är den ny, lite kul att köpa den då Amandas super söta dotter pryder omslaget :)
Vad ska jag göra mer då?
Blir väl till att sitta och loda framför datorn och vänta på att fyllbulten ska komma hem.



Kommentarer
Postat av: Josefine

Vilken dag :)



Ja det är avslappnande och jävligt gott att röka. Skit samma om det är dåligt, bättre att ta en cigg än ett glas vin när man ska vara hemma med barnet :D

Iof ska jag sluta så småning om, men jag tänker inte göra det än på ett tag. Behöver någonting att ha som avslappning just nu :)

2009-02-27 @ 19:10:14
http://hallonmedvingar.blogg.se/
Postat av: Josefine

Ska jag vara ärligt tycker jag det faktiskt var hyffsat lätt att sluta, men då slutade jag helt tvärt och hade inte sagt det till någon innan så jag hade ingen press :D

Så jag tror det kommer gå lätt nästa gång med när jag bestämt mig för att sluta, den som lever får se.

2009-02-27 @ 19:42:00
http://hallonmedvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0