Flåsarn- -

Hur kul är det på en skala?

Ja, att få städa helt själv medans karln ligger och snarkar?!
Han har lovat att hjälpa till eftersom att han är ledig men han vägrar kliva upp!

Min mamma kommer om ca 2 timmar, men inte fan bryr han sig om det!
Jag vill att det ska vara super städat när hon kommer, är det så konstigt egentligen?

Tänk att det ska vara så svårt att få lite hjälp!

Nu är jag nästan klar med vardagsrummet, men det är liksom en massa ställen kvar, t.ex köket, sovrummen,badrummet och hallen.. men det känns som om att vi får hoppa över sovrummen idag..

Nä snart tar jag till något drastiskt för att få honom att vakna!


Hur brukar ni väcka era karlar?!

Kommentarer
Postat av: Ida

häll lite iskallt vatten på honom.. ge maya två kastrulllock och låt henne gå in i sovrummet och väsnas lite osv.. Är jämt jörgen som får väcka mig typ , lr så går vi upp samtidigt.. så har inte nå egna knep..

2009-02-04 @ 11:57:49
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Min är uppe före mig och idag när jag kom hem hade han städat och tvättat! :)

2009-02-04 @ 13:52:30
Postat av: Fia

Jag tjatar,tjatar och tjatar tills han reser på sig..

2009-02-04 @ 14:03:18
http://zophiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0