Flåsarn- -

Jag dricker för att bli full!

När jag ska på fest så har jag alltid som mål att bli jätte full, ni vet så där full så att man ligger och kryper längs golvet hos kompisen för att sedan ta sig in på toaletten och be till toaguden?
Jag har aldrig varit duktig på att dricka måttligt, men vad fan är måttligt egentligen?
Dricker man så ska man göra det ordentligt, annars är det väl ingen vits att gå på fest? ;)

Jag brukar ofta uppnå mitt mål också, det är inte så svårt egentligen.

Det där med att social-dricka har aldrig varit min grej liksom, att ta någon drink eller ett glas vin bara ändå.
Nej för fan, är jag på fest så super jag till rejält, annars får det vara.

Många brukar gilla när jag har druckit "för" mycket,
varför är det så? blir jag trevligare?
Själv så tycker jag det, alltså att jag blir en trevligare person.. och lite snyggare.. haha skämt åsido.
Men allvarligt..

Är jag den enda som dricker för att bli full?

Ska tillägga också att jag typ aldrig festar.. MAX 1 gång i månaden, ibland mindre.

Kommentarer
Postat av: anne

här har du en som aldrig har fattat att ta lite alkohol till maten eller en eller två glas på kvällen. nej nej.. jag har oxå som mål att bli FULL!!! kan jag inte dricka mig full så dricker jag inte alls!!

2009-02-18 @ 15:33:43
http://lyckligmamma85.blogspot.com
Postat av: Ida

haha, jah.. min toa har du ju bett vid några ggr, o ibland inte ens i toan :p



Gillar dig lika mycket med som utan alkohol i kroppen, men på nå vis så skrattar man mer åt dig när du fått i dig sprattelvatten :p



Den 7/3 så ska jag ha tjejkväll här hemma iaf, vill väldigt gärna att du ska komma då, så jag hoppas att du kan=)



KRAM KRAM

2009-02-18 @ 16:01:42
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Matilda

jag kan säga att ibland har jag mål att bli full, men det finns många gånger jag dricker för att de är gott!

2009-02-18 @ 16:26:33
http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: Emma Kaagaard Kristensen

Vadå jag fattar inte... varfør ska man annars dricka om inte før att bli as-kalas;-)

2009-02-18 @ 20:47:19
http://metrobloggen.se/ebis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0