Flåsarn- -

Jävla nattfan!

Förjävlig jävla natt! Ingen sömn alls!
Gick och lade mig för några timmar sedan och då vaknade självklart Maya och var hysterisk, hon fick välling och ren blöja, jag smekte henne på ryggen och gjorde typ allt för att få henne att somna, men förgäves.
Bar in henne till min och Antes säng också, där låg hon ner i ca 10 min.. sen var det liv igen.. skrik och grin.
Nu har jag gett upp... vi ska ändå upp om 1 timme och göra oss iordning för några timmar på dagis..
men vettefan om varken jag eller Maya orkar med dagis idag...

JÄVLA PISS NATT!



Kommentarer
Postat av: MammaRussin

god morgon..:)



åhh det låter som en av mina nätter.. haha.. en småbarnsmammas nätter..;) hur gammal är din lilla sessa?? så söt hon är...



hoppas du får en bra dag..

2009-02-12 @ 07:51:36
http://enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0