Flåsarn- -

Snuttisjakt med panik!

Maya vill sova, snuttis är i tvättmaskinen för den luktade apa...Maya gråter,vill ha snuttis och ingenting duger.
Jag har testat ge henne andra filtar men nej, det funkar inte.. hon ska ha sin snuttis.

Min svärmor köpte filten åt Maya när hon bara var någon vecka gammal, och sedan dess så är det bara den som har funkat som täcke,snuttis,tröstare och.. ja.. allt!
Snuttis snuttis snuttis.

Vi behöver en till, en back-up snuttis..


Så nu efterlyser jag en filt som är rosa med vita prickar, jätte mjuk och gosig från Dollarstore (har för mig att den är därifrån).
Om det är någon som har en sådan så vill jag jätte gärna köpa den.


Hoppas ni ser hur den ser ut här på bilden..

Kommentarer
Postat av: anne

vill du ha mer besökare till din blogg? Det fungerear faktiskt.

http://www.viraltrafik.se/?lyckligmamma85

2009-02-23 @ 20:50:43
http://lyckligmamma85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0