Flåsarn- -

sovmorgon,feber och kalas..

Skönt med lite sovmorgon idag... men Maya är sjuk, otippat va? dock inte magsjuka.. men feber har hon, 38 grader.. får se om det stiger och blir värre, hon är ju pigg och leker nu så jag vill inte ge henne alvedon precis nu.

Egentligen så skulle jag och min syster gå och hälsa på farfar en stund nu på förmiddagen, men vi struntar i det.. dels pga Mayas feber och dels pga att han nyss har flyttat hit och har lägenheten full av kartonger just nu..

Kl 16 ska vi på kalas, min lillebror fyller 9 år imorgon.. men ska ha kalas idag hos mamma..usch vad mina syskon börjar bli stora nu.

Ante ska på AC/DC konsert med sin morbror i kväll, så han åker runt kl 13.. så jag ska passa på att få lite ordning här hemma innan det är dags att åka till mamma.
.

Njee.. nu ska jag vara lite social med min dotter :)

tjingeling

Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

Åhh vad skönt att Ni oxå börjar återhämta Er! Hur går det med febern? Har det blivit värre?!



Massor av varma kramar!

2009-02-22 @ 19:55:02
http://duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0