Flåsarn- -

Faktum.

Är det något jag har lärt mig under mina 22 år i livet så är det att aldrig hoppas för mycket på något, för snabbare än vad man vet ordet av så kan ens förhoppningar och drömmar krossas till molekyl stora bitar, dvs dina förhoppningar och drömmar kommer knappt att finnas mer.
Man blir bara besviken när det sker och man känner sig dum som gått och hoppats så innerligt med både hjärta och själ, men så kommer det där jävla bakslaget som fullständigt slår sönder allt.

Så har det  varit för mig idag.

Man ska heller inte lita på någon för mycket, det är också något som jag har fått erfara allt för många gånger, man kanske är bra vän med någon och så händer det en sak som förändrar allt, helt plötsligt är inget som förut.
Man kan lova varandra hela världen, men det är bara lögn.
Folk ljuger, ingen är ärlig hela tiden.
Många säger en sak, men menar en annan.
Många gör en sak, men vill egentligen göra en annan.

Vänner sårar varandra hela tiden,
men gång på gång så förlåter man och så är man vänner igen, men inte lika bra vänner som innan, det är ett faktum, det kan aldrig bli som innan.
Den där lilla lilla grejen som gjorde att ni blev osams kommer alltid att ligga och gnaga i din kropp, du kommer aldrig att slippa det, oavsett om det var du eller din vän som gjorde det.

Man kommer alltid förföljas av de handlingar man gjort i livet.

Jag litar inte på någon och jag ska sluta hoppas så mycket.



Kommentarer
Postat av: anne

fan så rätt!!!

2009-02-09 @ 15:14:24
http://lyckligmamma85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0