Flåsarn- -

Sovmorgon

Idag så tog jag och Maya en välförjänt sovmorgon...vaknade runt halv 11..
Maya är super duper snorig idag :(    dröjer väl inte länge innan febern kommer...men jag hoppas att hon slipper.

Har en del att göra idag;

*Diska
*Städa
*Tvätta

Eller ja, det var kanske inte så mycket ändå.. men det känns som mycket.

Maya har nyss gått och lagt sig igen.. jobbigt för henne att vara sjuk, men innan det så åt vi lunch som bestod av smörgåstårta som vi fick ta med oss hem från svärfar.

Funderar starkt på att göra om min blogg lite, har ju haft denna design ett bra ta nu tycker jag.. så ja, det vore skoj med något nytt, men jag har idétorka just nu.


Kommentarer
Postat av: Ida

hur gick det med vägning & mätning nu i veckan då? lr skippade du det? har gått ner över en storlek jag.. kunde köpa en skjortklänning idag till å med *lycklig*

2009-02-06 @ 14:28:45
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: anne

här tvättas det oxå idag. Ha en bra fredag :)

2009-02-06 @ 14:34:48
http://lyckligmamma85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0