Flåsarn- -

Äckliga saker som man gör på varandra..

Vet inte varför, men jag hamnade i en speciell tråd på FL´s forum...

"Vad gör ni för äckliga saker på varandra?" heter tråden och nyfiken som jag är så var jag tvungen att kolla vad folk hade skrivit.. och det ångrar jag nu, för redan efter de första svaren så blev jag spyfärdig..

Här ska ni få ett axplock av det svar som finns inne i den tråden(allt är på sambo/pojk och flickvän):

*Klämma finnar och pormaskar
*Peta öronen
*Klippa sambons tånaglar
*Plocka näshår
*Äta varandras snor
*Fila varandras fötter
*Klösa sårskorpor
*Klippa öronhår
*Klippa/raka/ansa könshår

Vad fan liksom?! Har inte folk bättre saker för sig?


Jag kan STOLT säga att dom saker jag har skrivit där ovanför har jag ALDRIG gjort på Ante, eller ja, det finns en sak som jag har gjort.. men resten har jag fan aldrig ens tänkt på att göra.

Har ni någonsin gjort nåt av de ovanstående på eran sambo/pojkvän/flickvän?


Antar att dessa människor skulle gilla DENNA film, men varning, är du känslig så titta inte :)




Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

Ja du, vad säger man.. stackars folk;-)



Fast ja, jag har gjort ovanstående EN gång... fick klämma en finne på Mats rugg som gjorde super ont.



Trevlig söndag!!



Kramis

2009-01-25 @ 11:27:13
http://duracellmamman.se/
Postat av: Ida

haha, finns väl ännu snuskiare grejjer man kan göra "på" varandra å! *höhöhöhöhö*

2009-01-25 @ 18:38:23
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0