Flåsarn- -

Barnhemmet!

Har haft en väldigt seg dag idag.. och Ante har varit bakis..
kikade nyss på film, Barnhemmet-El Orfanato.

Folk har sagt så mycket bra om den så jag var tvungen att ta hem den idag..
men fan va besviken jag blev, den var ju inge ruskig!
Nä, där slösade vi på dvdr skivor.


På måndag så ska jag köra en detoxkur och börja med shakediet... det ska bli spännande :)
Den här helgen har jag unnat mig lite för mycket har jag en känsla av.. haha :P


Ante ligger just nu och kikar på någon film på 5:an.. Sylvester Stallone är med i den.
Maya har nyss somnat.. och jag är trött...

Aja, har inte så mycket att skriva om egentligen..
men jag återkommer väl kanske senare med något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0