Flåsarn- -

Dag 1 avklarad och sexturism!

Då var snart Dag 1 i "tävlingen" klar... har tagit 2 promenader på ca 3km/gång, käkat regelbundet och inte fuskat någonting.
Ett tag så mådde jag riktigt dåligt.. men det har gått över.
Imorgon så är det Dag2.. då hinner jag bara med 1 långpromenad eftersom att mina syskon kommer hit på eftermiddagen och ska vara kvar till kl 21 ca.
Jag känner mig peppad på riktigt alltså :)
Känns bra inombords, verkligen.

Nog om det nu...


Såg ett program nyss på 5:an om Sexturismen i Thailand..fy fan vad äcklad jag vart, jag satt och svor typ hela tiden och ville bara skrika åt thailändskorna som visades.
Visst, är väl tragiskt att dom måste träffa vita män för att kunna leva ett bra liv.. men frågan är hur jävla bra liv dom får egentligen?!!
Kul att komma till t.ex Sverige med tron om att få det bra vad gäller bostad,pengar och kärlek..och så får dom bara sex,pengar och slag.. eller nåt sånt.
Men men, dom får skylla sig själva.. horor.


Kommentarer
Postat av: linda

Nu såg jag inte programmet.

Men skylla sig själa....nja.

De är desperata, desperata åtgärder kräver desperata handlingar!

2009-01-06 @ 01:30:53
http://lilomeandmylife.blogg.se/
Postat av: louise

jag kan inte hålla med dig där riktigt. visst är det tragiskt att dom ska behöva leta efter vita män men det gör dom endast för att deras egna män, thailändarna tar deras pengar och lägger det på sprit! och sen i tron om hopp på ett bättre liv. jag kan inte klandra dom, jag menar alla behöver och vill ha pengar?! dom vill ju kunna ta hand om sin familj eller hur? nej jag håller absolut inte med dig där..

2009-01-06 @ 12:38:23
http://louisean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0