Flåsarn- -

Dag 2 inledd!

God Morgon!


Hade en fruktansvärt jobbig natt, både jag och Andreas..
det gick inte att somna..
Vi gick och lade oss runt kl 00 och var fortfarande vaken vid 3..
undrar om det berodde på att vi hade varit ute på långpromenader igår eller om det var pga våran grannes hysteriska vänner?
Lyckades somna tillslut iallafall.. lite halvt.
Kl 8 ringde Antes alarm på mobilen.. då kändes det som att jag inte hade somnat än.. så vi stängde av den och somnade om tills mamma ringde för ca 20 min sedan.

Nä, om man skulle ta och trycka i sig lite frukost och sen ta en promenad?

Tjoflöjt


Föressten, det är Dag2 nu och jag mår bra!
Jag ska klara detta.
Mitt nya liv.
Det kommer gå bra.

Kommentarer
Postat av: jässica

Det är bättre att motionera innan frukosten då bränner du mycket mer.

2009-01-06 @ 15:09:37
http://jaassica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0