Flåsarn- -

dagen..

Den här dagen har varit tråkig, tråkigare än tråkigast.
Har varit skit trött och allmänt slö och Maya har varit bråkig.

I natt ska jag sova i sängen, funkar inte att ha det som vi har det just nu.. att jag lägger mig i soffan och inte somnar förren kl5 på morgonen och sedan kliver upp med Ante runt kl 7, man funkar inte som människa då.
Så det blir till att lägga sig i sängen tidigt.

Imorgon ska jag storstäda faktiskt, så gott som det går iallafall.. skura golv m.m..
Ska ju ha en liten tjej/myskväll här på Fredag med Sussi och Rebecca så då kommer jag inte hinna städa.

Skriver igen senare tror jag..



Kommentarer
Postat av: Ida

varför sover du i soffan för?

2009-01-21 @ 20:51:34
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0