Flåsarn- -

Feeling not quiet so independent!

Dag3!

Jag och Maya lade oss och sov från ca kl 10 tills kl 13.. det behövdes.
Men idag är ingen bra dag...
jag har ingen motivation..
idag är sån där dag som jag skulle kunna fuska rejält på och jag gör allt för att inte göra det.
Åt en rejäl lunch iallafall.. hoppas det hjälper lite.

Snart ska vi ut på promenad, men det blir inte i spåret.. tänkte typ gå upp i byn och på sådana ställen och samtidigt kika på fina hus och drömma mig bort :)



Jag ska vända den här dagen och göra den bra!
Jag kommer inte att fuska, jag är bättre än så!
Denna dag ska ge mig kraft att fortsätta kämpa!
Ingen kan göra detta åt mig, jag måste göra det själv!
Jag kan det här.
Jag klarar detta.



Kommentarer
Postat av: Ida

Kämpa, kämpa..Går bra det här Lina =)

2009-01-07 @ 16:02:40
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0