Flåsarn- -

Första dagen med nutrilett inledd!

Så, nu har jag och Maya kommit hem från Köpis där jag köpte Nutrilett Qick start och en detoxkur.

Har tagit min frukostshake nyss, lite sent.. men bättre sent än aldrig, det blev chokladsmak och ja det var gott :)
Har inte vågat dricka nå detox ännu men det står färdigblandat i kylen, ska nog ta mig ett glas snart.

Maya sitter i mitt knä nu och vill skriva några rader, så hon är dagens gästbloggare:

  b vAXFSZXCXRFG                   AX VZZFFYSAA<SA AC  MF ffddddddddddddddgg m  vz..   vx x       c   hscjkqajkz h f<zx     ä' c002 x
<  x   n cc v v u b x    c  cvin,h
 n xjn vnnn             



Tack och Hej//Lina och Maya

Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

Visst är energin härlig man får när man rensar kroppen?!? Love it!!



Underbar göstbloggare;-)



Massa kramar

2009-01-26 @ 22:57:38
http://duracellmamman.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0