Flåsarn- -

Frihet!!

Svullnaden i underläppen har gått över nu :D

Har varit och solat med min syster Rebecca idag, härligt som tusan var det :)
Ante fick vara ensam med Maya och dom tog bilen ut till Sandviken för att hälsa på hans mamma och hennes karl, men hur svårt är det egentligen att spänna fast ett barn i en bilstol?
Andreas, du slutar aldrig att förvåna mig.

Rebecca och jag tog en Buzz match när vi kom hem till pappa efter solningen, vi passade på medans hela ligan var borta.. och JAG vann :)

Nu är jag hemma alldeles själv, vilken frihets känsla!!
Men snart så kommer dom väl hem igen och då ska vi göra lite mat här hemma..
.
Aja, ska surfa runt lite nu.

Tjoflöjt.

Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

Tur att svullnaden lagt sig :-)



Visst e det underbart när man får en stund för sig själv... ja utan familjen! Längtar efter en sådan just nu, ja efter den här dagen ;-)



Massa kramar!

2009-01-18 @ 02:44:02
http://duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0