Flåsarn- -

Go kväll!

Go Kväll i stugan!

Råkade somna på soffan tidigare idag när Maya sov middag... sov från kl 15 ca tills Ante kom hem runt 16.30.. drömde så sjukt konstigt..
hmm, jag var på en kryssning till Karibien, dock så lade aldrig båten ut, den stannade på Alderholmen här i Gävle och sen hände en massa knepiga saker som är svåra att förklara, ni vet ju hur drömmar kan vara ibland, eller hur?

Iallafall så åt vi kyckling,ris och wokade grönsaker till middag idag.. gott som tusan :)

Ante har gått till sängs nu iaf, han ligger och lyssnar på musik.. Maya sover sedan länge..
Jag blir väl vaken ett tag om jag känner mig själv rätt.

Imorgon är det Torsdag iallafall, fan vad veckorna går snabbt...

aja, kanske skriver mer senare.

Kommentarer
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Nä... förhoppningsvis är det inte det. han visar väll egentligen inga direkta symtom på det heller.. :P

2009-01-14 @ 23:06:20
http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Catarina

http://sjundesinnet.se/dreams.htm

2009-01-15 @ 07:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0