Flåsarn- -

God Morgon världen!

Tiiiidigt i morse ringde Andreas mobil.. det var vikarieförmedlingen som vill att han skulle jobba.
Självklart så vaknade både jag och Maya när det ringde.. *suck*

Nu har han åkt i väg till Hagaström och ska jobba till kl 16.30.. så de planer vi hade för dagen hinner vi inte med.

Fan va trött jag är!

Ska egentligen ta en promenad på förmiddagen.. men idag så skjuter jag upp den tills frammåt eftermiddagen istället och försöker passa in den så att Maya kan sova i vagnen.

Nä.. man kanske skulle ta och göra lite nytta?

Kommentarer
Postat av: Ida

tog mig en kylig och frisk morgonprommenix vod 8.30 jag.. huha vad kallt det var! Men det var skönt=)

2009-01-07 @ 11:52:05
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0