Flåsarn- -

Har jag ätit skit?

Go Kväll i stugan!

Lär ju berätta för er att dagens mellanmål och middag verkligen smakade skit!
Mellanmålet (tomatbuljong) gick ner iaf.. men det gjorde knappt ostsåspastan som jag åt till middag, fick fan kväljningar av den.. blä..
Men desserten var god iaf :)


Usch, var så jobbigt att stå och göra middag åt Maya och Ante när man själv inte fick äta samma mat :(
Blev så avundsjuk!

Men men, Maya ville gå och sova tidigt, så strax efter kl 18 så somnade hon som en klubbad säl i sin säng.. så jag satte mig i soffan och kikade på Unga Mödrar och efter det så råkade jag somna  men vaknade igen runt kl 23 då Sussi ringde.

Imorgon ska vi upp tidigt som vanligt,
käka frukost och sen någon timme innan lunch ska vi gå ut en stund, antingen får Maya åka pulka eller så tar vi en långpromenad.


Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0