Flåsarn- -

Info möte på dagis ehrm.. ursäkta, på förskolan!

Vågar faktiskt erkänna att det lilla jag såg av Guldsmedensförskola idag verkar bra.
Förskolelärarna var också bra, dom var unga och trevliga :)
Alla dom 3-4 som jobbar på Mayas avdelning är nyanställda och mellan 25-30 år, det tycker jag är super bra.. då vet man att dom orkar leka med barnen ute osv.

11/2 så är det planerat att Mayas inskolning ska börja.. hmm, vadå separationsångest?!!

Min lilla flicka börjar bli stor nu känns det som.. hon ska börja på dagis, vara utan mig hela dagar typ och jag ska vara utan henne.. hur ska det gå?
Jag vet nästan med säkerhet att Maya kommer att stortrivas då hon är en utåtriktad och glad tjej som babblar så fort hon får chansen.
Jag själv kommer nog gråta stora tårar när jag måste lämna henne där själv för första gången..
Men men.. detta behövs för oss alla.


Nu ska jag surfa vidare, sen kika lite på TV.


Från liten........

Till stor...

Kommentarer
Postat av: Viola

Ja precis!

men det finns en del svenska namn som betyder rättså oanständiga saker på deras språk så det jämnar ju ut sig. Men oj vad jag har skrattat när jag föreställt mig de där namnförslagen tillsammans med mitt efternamn hehe!

2009-01-13 @ 00:23:45
http://violiejolie.blogg.se/
Postat av: Ida

http://niickis.blogg.se/ blev veckans blogg!

2009-01-13 @ 16:25:01
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0