Flåsarn- -

It´s time to reveal the big secret...

Okej.. den där hemligheten nurå som jag skrev om..

Drömkåken på TVn, kikade på det.. vi åt vindruvor.. gott..
Ante blev lite less på att käka vindruvor så han gick till skafferiet och tog fram ostkrokarna från helgen som var + det godis som han hade hemma.
HAN FUSKADE! HAHA!
Men jag, jo jag satt duktig och åt mina vindruvor i godan ro :)
Luktade lite på hans godisar men blev äcklad, det luktade helt enkelt för sött :)

Dag 2 är alltså avklarad! Weehoo!

Kommentarer
Postat av: susanne

fan vad starkt gjort ! jag skulle aldrig klara av det. :] tänk om du kunde motstå cigg lika bra ;]

2009-01-07 @ 00:44:11
http://sussieforslund.blogg.se/
Postat av: Ida

Blää, idag är man uppe med tuppen! Vad jag inte känner för att gå till nån kurs idag.. vill SOOOOVA! Men får ju mig en rejäl prommenix iaf.



Är ju hur gott som helst med vindruvor jue mumma

ikväll ska jag faen göra mig en liten fruktsallad tror jag.. Ja, det ska jag faen!



Tjoflöjt!

2009-01-07 @ 07:18:37
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0