Flåsarn- -

Jag är avundsjuk på min sambo idag...

Har väl inte hänt allt för mycket idag om jag ska vara ärlig..
den har väl varit i princip som alla andra dagar.
Klev upp strax efter 8 imorse, Ante sov över..såklart..igen..
Och sedan dess så har jag och Maya gjort ingenting..

Ingen promenad har det blivit heller då det är på tok för kallt att dra ut henne i vagnen på långpromenad..
men vi har dansat iallafall :) tills båda blev svettiga :) det är ju lite motion det också.. och snart, så fort Maya har somnat så ska jag städa,diska och sedan laga mat.

Som middag idag blir det pannkaka med sylt och grädde.. dock ingen sylt för mig, det blir frysta bär istället.. det bör ju bli gott.

Ante kommer inte hem förrens ikväll...han ska hem till Jimmy på Brynäs och tatuera sig, gissa om jag är avundsjuk?!
Jo visst fan är jag det..
Ante ville att jag också skulle tatuera mig denna månad, men jag sa nej.. har inte ekonomin till det just nu typ..
men det hade varit kul att få tatuera in mina siffror på insidan av underläppen.. eller gjort en massa färglada stjärnor på min Hello Kitty arm.
Men det får bli senare isåfall, får se hur mkt pengar vi får över när alla räkningar och skit är betalda.
Ante får ju sin tatuering typ gratis... han och Jimmy ska på AC/DC tillsammans i Februari eller Mars, så Jimmy tatuerar Ante för det priset han hade fått köpt en av Antes konsert biljetter för.
Förstår ni?
Det är ju bra att man kan komma överens på sånt sätt.

Nu är det mycket Ante och Jimmy här tycker jag...
Jag är väl inte lika intressant? haha..
vem vill veta att jag svettas som en gris just nu liksom? haha

Folk klagar över kylan i Gavlegårdarnas lägenheter.. men det kan fan inte vi göra eftersom att vi har det kokhett här inne typ....

Ikväll, kl 18.30 så får ni varken ringa eller hälsa på.. då kollar jag på Unga Mödrar, det slutar kl 19, så då är det frittfram att höra av sig, den som vill.

Nä bäst att sätta igång..

Fan va 1 åringar kan stöka till egentligen..



Glöm inte att besöka Antes blogg (bilden är klickbar):

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0