Flåsarn- -

Nytt år Nya tag .

Vi hade tur igår, bilen startade.. (pappa hade hjälpt oss tidigare på dagen) så vi kunde åka till Valbo och hem till mamma.
När vi kom dit så höll mamma och Isabell på med maten och Adam och Joel låg och kollade på film i mammas säng.

Maten som vi fick var jätte god!
Fetaost fylld kycklingfilé inlindad i bacon och till det så åt vi potatisklyftor,sallad och bearnaisesås *gott*
Till efterätt så hade Isabell gjort marängsuisse.. men.. hon ville ha sånna där silverkulor i.. och hon hade nog i lite för många.
Maya sov nästan ingenting.. kanske 10min bara..
När klockan var ca 23 så åkte jag,Ante och Maya till Statoil i Hagastöm och handlade lite småsaker..
sen for vi till Valbo Sportcentrum där dom hade fyrverkerier.
Väldigt mysigt var det att stå där bland fyrverkerierna och Maya blev nog lite fascinerad.
Bilderna från igår kan ni se HÄR.


Iaf så har jag inte avgett nåt nyårslöfte för jag råkar veta att man INTE kan hålla dom..
så jag har vara avgett ett "nyårslöfte" och det är den där tävlingen med Ida.
Och det där med att sluta röka.. glöm det!
Det kommer inte ske detta år iaf!

Idag så kommer nog svärmor+karl hit och hälsar på.. så vi lär väl ta och röja upp lite här.


Kommentarer
Postat av: jässica

Okej, för det är så surt att köpa en telefon så hittar man den billigare någon annanstans.. Minneskortet var ju superbilligt, tror jag har samma i min mobil, men jag lära köpa en ny för den gick sönder efter ett par veckor.

2009-01-02 @ 13:38:45
http://jaassica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0