Flåsarn- -

Seg..seg..sega morgon.

God Morgon!

Känner mig som en levande zombie just nu
...kunde inte somna i natt, låg vaken tills klockan typ var 5, somnade sedan på soffan men har sovit lite oroligt.

Vi var och handlade igår.. SWISH sa det och där rök tusen spänn.. nåja,kul att få fylla kyl och frys igen.
Men, jag har nog aldrig sett Willys som en enda stor frestelse förut..
vart jag än vände mig så såg jag något gott...
Ante den jäveln sa typ hela tiden "Det är ju lördag,köp nåt tills ikväll", själv så köpte han ostkrokar,trocadero och en liten chokladgrej åt honom....men jag föll inte för "det är lördag"trycket...
så när vi kikade på film igår kväll (MadMoney som btw var jätte bra) så åt han sina saker medans jag satt bredvid och åt vindruvor och drack vatten, okej...någon liten dietorelle godis åt jag också.. men det var inte många och dom är ju till för dom som håller på med dieter och sånt.

Hade typ som en vilodag igår, alltså en dag utan promenad... tror ni jag fick dåligt samvete för att jag inte var ute nåt?
Ja, som tusan... så idag blir det en promenad som kan stilla mitt dåliga samvete.
 
 Aja... just nu så ligger Maya i soffan här bredvid och kikar på barnkanalen och Ante sover..
jag ska väl ta och göra mig iordning.



Kommentarer
Postat av: Ida

var på willys igår vi å.. fan vad förbannad jag blev på alla godishyllor.. men jörgen stöttar mig så han köpte inte nå godis lr nå sånt han heller *skönt* slapp man känna sig sur & tvär hela kvällen :p

2009-01-11 @ 10:53:22
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0