Flåsarn- -

skönt att städa mitt i natten!

Klockan är snart 5 på morgonen och jag är fortfarande vaken, har diskat lite grann och väntar nu på att det ska torka för att sedan fortsätta diska en massa glas *suck*... jag hatar att diska glas..
Sen ska jag plocka,plocka och plocka, sopa,sopa och sopa och när jag är klar med det så vaknar väl Maya.

Känns som att det inte kommer att bli någon sömn för mig, men det gör inget.
Om inte annat så kan jag passa på att sova en stund imorgon på förmiddagen efter att Ante har varit och handlat på Köpis.

Jag är inte så trött just nu heller om jag ska vara ärlig, lade mig och vilade i sängen i ca 15 min.. och det gjorde mig ganska så pigg faktiskt.

Jag tycker för övrigt att det är skönt att städa på nätterna, man får så mycket mer gjort då... man behöver inte passa upp på ett barn som kräver ens uppmärksamhet.
Man kan städa i godan ro utan att bli störd.

Dock har jag magknip just nu.. inte alls nå kul.. men det går väl över snart om jag har tur.

Nu ska jag kika lite på nätet innan jag ska fortsätta med städprojektet här hemma.

Och, Ni har väl INTE missat min tävling där ni kan vinna ett par färgade linser?  klicka HÄR för att komma till den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0