Flåsarn- -

Sömn,Sömn och ännu mera sömn!

Äntligen så har jag börjat få tillbaka min sömn.. jag är inte längre vaken till 7 på morgonen och jag städar inte längre mitt i natten.
Behövs det städa så har jag börjat tänka; "Bäst att sova så att jag är pigg imorgon och orkar städa".
Men, jag har ett problem.. ett STORT problem vid namn Andreas..
Han går typ aldrig och lägger sig samtidigt som mig.. så jag hinner alltid somna innan han kliver in i sovrummet...
man tror ju att han kan vara tyst,lugn och respektera att jag sover när han ska gå och lägga sig..
Men det är helt fel...

Han;
*Öppnar dörren HÅRT
*Tänder taklampan
*Pratar med mig
*Drygar
*Röker
*Slänger sig ner i sängen
*Lämnar lampan på (så att jag får släcka)

Och i natt, så lämnade jag mitt täcke med honom i soffan för han låg och kollade på film
.. så då tog jag hans att sova under istället....
Och när han gick och lade sig, så röck han av mig täcket som jag hade... och han hade INTE tagit med sig mitt täcke in i sovrummet, så då fick JAG som förövrigt precis hade somnat, kliva upp och hämta täcket i soffan.
Jag blev arg.
Super arg.
Jag bad honom att dra åt helvete!


Inte nog med det så har jag en dröm om att få kliva upp runt kl 8 på morgnarna för att hinna med en massa saker hemma.. så jag brukar ställa Alarmet på Antes telefon...men jag stänger tydligen av det i sömnen..
och Maya hon har börjat sova till kl 11 på förmiddagarna.. så då har det ju blivit så att jag också kliver upp den tiden.
Det är tråkigt.
På måndag så blir det andra bullar!
Då ska vi upp tidigt här hemma!

Kommentarer
Postat av: Ida

nu har du ju din egna telefon att sätta alarm på också, så kanske du blir tillräckligt terroriserad för att kliva upp :p

2009-01-03 @ 12:59:17
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0