Flåsarn- -

svar till Pia

Pia om hyperaktiv, vad var det för örter egentligen?!:
Hej

Brukar läsa din blogg :)
Tänkte bara höra vad detoxtjossan är förnågot ? då jag själv också gärna skulle vilja ha mer energi :)

//Pia



Hej Pia!

Alltid kul med läsare :)

Detoxen jag kör med nu heter Metho Draine Detox, finns att köpa på Hälsokost Life för 209kr, är något erbjudande nu.
Det finns tydligen i 2 smaker, plommon och äpple.
Jag har plommon.
Det är alltså en flaska med seg vätska i som man ska blanda ut med vatten.
12ml detox och 1 liter vatten.
Detta ska man dricka varje dag (1 liter/dag) i 20 dagar :)
Man får måttkopp med.
Det finns även i tablettform.

Med detta så rensar man hela kroppen fri från slaggprodukter och annat onödigt.




Kommentarer
Postat av: Pia

Åh det låter ju toppen. Ska nog hoppa i väg och köpa det också ju då jag håller på att försöka gå ner i vikt.

Tack så mycket att du svarade :)



//Pia

2009-01-28 @ 09:18:14
Postat av: weronica

kan tipsa om den som smakar körsbär också... lite dyrare men har "viktminskningseffekt" också, själv tappade jag drygt 3,5 kg på två veckor men jääävlar vad man pinkar av den

2009-01-28 @ 14:46:30
http://www.ruthinger.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0