Flåsarn- -

väntar och väntar..

Idag har det inte hänt så mycket mer än städning faktiskt..

Ante har åkt iväg och bowlat med en kompis och sen ska han hem till en annan kompis och lära han och en vän till den kompisen  att spela gitarr.
Så jag och Maya blir ensamma tills ikväll.

Mamma ringde tidigare på förmiddagen och sa att hon och Isabell skulle komma och hälsa på..
-Javisst, sa jag.. Kom på eftermiddagen så har jag hunnit städa och greja.
-Ja, ring när vi kan komma, sa hon då.

Klockan är nu typ 17 och jag har försökt få tag på mamma i över 1 timme, jag har sms:at och ringt som en galning.. men får inget svar alls.
Blir lite irriterad faktiskt.

Äh.. nu skiter jag i det här..



Kommentarer
Postat av: Tess

Ja de är nog därför man fastnar för hans blogg :) För att han skriver på ett sånt speciellt vis.

2009-01-18 @ 19:09:12
http://topptipp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0