Flåsarn- -

Men kom igen nudå!






Faan vad dåligt med läsare jag har haft den senaste tiden, beror det på min dåliga uppdatering eller?!
Känns inte bra att det har sjunkit något så förjävligt, börjar nästan få lite prestationsångest overhere.. vad ska jag skriva om för att ni ska orka/vilja läsa?!

Jag förstår att det är tråkigt att läsa om vardagsysslor,dagens middag eller hur min dotters bajs ser ut(inte för att jag någonsin har skrivit om hennes bajs) men.. vad vill ni läsa? vad vill ni se mer av?!

Föressten, så tycker jag att det börjar bli dags för en ny bloggdesign...

Kommentarer
Postat av: curre

skriv mer om ante. han är en väldigt sjuk människa å rolig att läsa om.

2009-07-23 @ 23:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0