Flåsarn- -

Torsdag..

Det är Torsdag idag ju.. fan vad veckorna går snabbt!
Ante har redan varit hemma i 4 veckor och börjar jobba igen på Måndag... jag och Maya däremot blir hemma tills 10:e augusti då hon ska skolas in på ett nytt dagis och när hon är klar där så kan jag få börja jobba.

Igår var det lite kaos här hemma.. trodde verkligen att det var slutet för mitt och Antes förhållande... men det ordnade sig.

Just nu så sover både karl och barn, jag har plockat undan lite och väntar nu på att mamma ska komma med sin lilla hund Wille, men dom kommer inte förren kl 14, så jag hinner nog plocka lite mer.. eller så lägger jag mig i soffan och vilar lite.
Ska vara hundvakt ikväll igen, enda tills i morgon.. ska bli skoj :)


Nä nu kallar soffan på mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0