Flåsarn- -

Underbar dag

Vilken underbar dag vi har haft idag i våran lilla familj :)
Vaknade rätt så tidigt, hade planerat att vi skulle städa och att Ante senare skulle åka hem till Alex och Katrin och hälsa på..
Men planerna blev ändrade.

I stället så åkte jag,Ante och Maya till Fjärran Höjder för att bada... Maya grät hela vägen från omklädningsrummet till bebisbassängen, och hon grät i vattnet i nästan 1 timme.. men sen blev ungen mer vild än tam, en riktig kaxråtta blev hon.
Utan att tveka så åkte hon och i rutschkanan rakt ner i vattnet och sprang runt som världens lyckligaste unge :)
Detta ska vi nu göra som en tradition ca 1 gång i månaden när det är dåligt väder.
Mysigt värre liksom :)

När vi badat klart så åkte vi hem till Alex och Katrin och spelade lite guitar hero Metallica, var längesedan man träffade dom två... så det var trevligt, men vi blev inte kvar så länge med tanke på att vi var tvugna att fixa mat och att Maya var trött.

Nu så sover Maya efter att ha myst med mig en stund i min och Antes säng, jag sjöng några gamla visor för henne.. det älskar hon.. hon somnar fort när man sjunger.

Mina ögon är för jävliga just nu iaf.. det är inge kul...

I morgon ska vi till Svärmor och hennes karl för att fira att Antes syster Emilia nyligen fyllt 17, så det blir lite kalas då :) det kommer bli trevligt.

Aja.. en del saker har dykt upp som är jobbigt för mig just nu.. men om jag bara slipper tänka på det så ska det nog gå bra trotsallt.

Kommentarer
Postat av: Ida

vi lär ju se till & försöka träffas/hitta på något snart jue =)

2009-06-07 @ 11:44:11
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0