Flåsarn- -

Stugan, i text och bilder!

Åkte till stugan i Lördags förmiddag efter vi hade hade handlat på Coop.
När vi kom fram så var det iskallt inne i stugan, så jag fick börja med att sätta igång alla element och dra igång värmefläkten och sätta på varmvatten beredaren.
Det hade iaf slutat regna ute så att man utan problem kunde vara på gräsmattan, det var ju faktiskt varmare ute än innan om man säger så..

Ante och Emilia åkte i väg och spelade på ett bröllop runt kl 13 och efter det så skulle dom fira sin morfar som fyllde år, så då blev jag och Maya ensamma några timmar... Maya tyckte inte om att pappa skulle åka i väg så hon bara grinade.. men hon blev glad igen när hon fick lite mat i magen.. sen så råkade både hon och jag somna inne i våningsängen i barnrummet, och där sov vi säkert 2 timmar, skönt som tusan med tanke på att både jag och Maya var lite krassliga.
När vi vaknat så tog vi en varsin macka och sen så gick vi ut och lekte trots att det regnade lite.
Maya blev såååå förtjust i lekstugan på gården, så i den spenderade hon mesta dels av tiden som vi var ute...

Så här lät det då :






Runt kl 18 så kom Ante tillbaka till stugan iaf.. så då började vi med maten, hjälptes åt gjorde vi såklart, vilket ALDRIG sker hemma.
Tacos blev det iaf, gott som tusan :)
Sen mös vi framför soffan och kollade på någon dokumentär om Gitarr hjältar på 2:an..
Efter att ha lagt Maya i våningsängen så spelade vi kort och hade trevligt tills jag blev dålig igen, febern steg och jag mådde förbannat dåligt..så jag gick och lade mig.. bredvid Maya...

Dagen efter så regnade det, tokmycket... jag och Maya var uppe redan kl 5.30...
Finns inte så mycket att skriva om söndagen föressten, vi städade undan och sen så åkte vi och hälsade på svärfar och sedan hälsade vi på Antes mormor..

Men nu bjuder jag på lite bilder från helgen i stugan(från lördag till söndag, i ordning):















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0