Flåsarn- -

Första jobbdagen!!

Nu är jag nervös!!
Dom ringde iaf från vikarieförmedlingen och hade flera olika jobb att välja mellan.
Jag valde en förskola i Valbo, Tallåsgården, där hade jag praktik när jag gick i gymnasiet och 2 av mina syskon har gått där, så jag vet ju vilka de flesta i personalen är och jag "känner" ju huset och gården.

Jag är jätte nervös, första gången jag jobbar på över 2 år!!

Fick tiden 8.30-15.30 men eftersom att hon ringde nu precis när 8.40 bussen gick så får jag ta nästa, då är jag där strax innan kl 10, så det blir ju några timmar ialla fall.

Hoppas att det kommer gå bra för mig idag och att jag kanske får jobb fler dagar på samma ställe, men det tvivlar jag på.

Ska göra mig iordning nu, typ sminka mig lite och packa en väska med tofflor och grejer.

Kommentarer
Postat av: Ida

Det kommer gå jättebra Lina =)

2009-03-16 @ 09:19:10
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hoppas det går bra då :]

2009-03-16 @ 10:22:14
http://sussieforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0